Produkten har blivit tillagd i varukorgen

 SVERIGES LÄGSTA PRISER       HÖG KVALITET       HANDLA IDAG, BETALA SENARE       SNABB LEVERANS (1-2 DAGAR)       FRIA RETURER       KVALITETSGARANTI       OBEGRÄNSAT ÖPPET KÖP

LEVERANS & RETUR


Leveransinformation

Efter att du genomfört ditt köp skickas en orderbekräftelse till dig på den mejladress du angett i kassan (denna skickas automatiskt så om du inte får denna inom några minuter, kolla din skräppostmapp). Läs igenom den och kontrollera att alla uppgifter stämmer. Om adressen är fel, kontakta oss så snart som möjligt. Inga mer bekräftelser kommer skickas ut men om du laddar hem Postnords app kommer paketet in där automatiskt så fort vi packat det.

Beställningar gjorda vardagar innan kl 16.00 skickas samma dag. Paketen skickas med Postnord som har en leveranstid på 1-2 vardagar (beroende på var i Sverige du bor) men oftast har du paketet dagen efter. Vid storhelger, högtider och trafikstörningar kan leveranstiden förlängas. Kan vi inte hålla avtalad leveranstid på grund av att varan tagit slut kontaktar vi dig via den registrerade e-postadressen. Ditt val då är att vänta eller avbryta köpet. Fraktkostnaden vid beställning är 59 kr. Vi reserverar oss för felpack och förseningar i leveransen och kompenserar inte för detta.

Vanligtvis kommer din försändelse hem till din brevlåda tillsammans med din vanliga post. Är paketet för stort skickas det direkt till närmaste postombud. Du hämtar då enkelt ut det med en avi eller genom att visa upp qr-koden i appen. Varor som inte hämtas ut returneras till oss. För beställt paket som inte uthämtas debiteras du kostnader för returfrakt, expeditions- och hanteringsavgift. Dessa kostnader uppgår för närvarande till 150 kr. 


Ångerrätt

Enligt lagen har du alltid 14 dagars ångerrätt men vi på Delightful AB vill att du som konsument ska känna dig trygg att handla hos oss, därför ger vi dig obegränsad returrätt. För att returrätten ska gälla behöver dessa punkter uppfyllas:

  • Du har självklart rätt att undersöka varan så det går bra att ta ut håret ut plastförpackningen. Försegligen (banden runt håret) ska dock vara obruten, av hygienskäl.
  • Hela förpackingen finnas kvar och skickas med.
  • Ingen rökning ha förekommit runt håret.

Önskar du en ny produkt gör du en ny beställning på detta. Kontakta våran kundtjänst för att få en QR-kod så kan du skicka tillbaka varorna gratis.


Så här ångrar du ett köp

  • Paketera varan väl i samma paket/påse som den kom i, alternativt använd egen förpackning.

  • Skicka med orderbekräftelsen eller skriv ner uppgifterna på en lapp och skicka med i paketet.

  • Kontakta våran kundtjänst för att få en QR-kod som du kan skanna hos närmsta postombud, returen är då gratis.

  • Återbetalning med samma betalsätt som du valt vid betalningen.

  • Önskar du en ny vara gör du en ny beställning på denna i vår webbshop. Vi skickar då denna till dig samma dag.

OBS! Vid retur då ej gratisvaran skickas tillbaka debiteras fullt pris för varan + frakt.


Bytesrätt

Vi tillämpar endast öppet köp. Önskar du en ny produkt gör du en ny beställning på detta. Den gamla produkten skickar du tillbaka till oss med retursedeln som finns bifogad i paketet. Vi återbetalar då hela summan till dig samma dag vi mottar returen.